Gerbera!

I veckan fick jag ett underbart paket på posten! Och nu tänkte jag dela med mig av vad det var jag fick=)

Allt detta är rån GERBERA-keramik, har den handgjorda keramiken som tillverkas i Portugal, med färg och inspiration från Provence. Populär hos TV- kockarna för sin goda kvalitet och de glada färgerna! Alla produkter är ugnsfasta och finns i 12 färger. Och det är vi som har originalet.

Gå in på deras hemsida för att se deras återförsäljare!


Underbart tårtfat!






En stor ruperfin skål.



2 st Ungsformar!







Och några jätte söta skålar!






Så underbara rejäla produkter! I helt underbara färger!
Tack snälla Sussane på Gerbera!

Så skynda nu alla in på deras hemsida och hitta din återförsäljare!
Jag såg föresten i nya ICA Buffe att koken där använde Gerbera´s Ungsform=)



Kommentarer
Lovisa

Ja visst det ska bli en frisör salong ..

2010-05-23 20:46:59
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Becka

Vad du är duktig!!

2010-05-24 14:24:32
URL: http://fleischer.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!