Bröllops Tårtan!

Nu var de klar och levererad! Jag är jämt så självkritisk men hoppas att brudparet vart nöjd med den!
Deras enda "krav" var att tårtan skulle vara en choklad tårta, Ha en rosett och hjärtan! Så efter mycket stor beslutångest, skissande och funderande vart resultatet följande:


































Fyllning:
Mjölkchoklad fluff
VaniljHallon
Choklad & Vaniljbottnar

Spacklad med Choklad grädde
Täck md SP

Som sagt, man känner jämt " bättre kan jag" Men som man säger, övning ger färdiget!

Tårtbrickan kommer från Underbara SILUETT OF SWEDEN!





Kommentarer
Frida H

Wow! Supersnygg ju!! Men jag hade för mig du skulle göra flera våningar??

2010-05-23 08:55:43
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Lisa

Tårtan var jättefin... Å den ser jättegod ut....

2010-05-23 11:00:15
Brudparet

Du kan vara helt nöjd med ditt verk, för det är vi!

2010-05-23 11:31:04
Lovisa

Jätte fin !!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-23 20:39:23
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!