Namngivning!

Japp kommer hållas i en stor namngivning som kommer ske i påsk i Sthlm, SKOJ. Och det trummas på den stora trumman och ett magnifikt dersertbord skall skapas. Man har så GRYMT mycket ideér att man måste försöka sålla bort mycket och hålla sig på en och samma linje för att få det snyggt och organiserat. Jag har satt några vänner och familjemedlemmar i jobb för att få detta perfekt. Pappa är ute i skogen och min bästatse vän sitter i sin pyssel värkstad;D Mer än så får ni inte veta! Kommer kankse komma upp lite ledtrådar här efter vägens gång för att ni ska få lite inspirations och lite försmak på slut resultatet! Men just nu skissas det, mailas och skriver upp shopping listor=) SKOJ!!! Vill att det skall vara påsk nu så jag får köra igång men jag har mycket att fixa undertiden så det lär gå undan!!
Undertiden fixar jag inför helgens dop som det skall fixas en tårta till! Ska oxå bli spännande att se hur resultatet blir, man vet ju aldrig när det skall överföras från huvud och idé till ett verkligt "konstverk" Och ofta får man ju ändra efter vägen.
Vi har ju även Alla hjärtans dag på intåg och även här tänkte jag baka några inspirerande inlägg! Så det måste jag oxå klura på:D
Ja ha en bra vecka nu och håll ut så kommer det lite bilder snart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!