Cupcake bak!

Ja här har vi bakat! Vår kära vän Klas fyllder 40 och vi kan tyvär inte närvara vid firandet då min sambo jobbar och jag har ju våran son! Men jag ville ju såklart ge dem mina tankar så det vart ett gäng cupcakes som fick gå på festen=)
Spritsade ett gäng gitarrer ( självklart den gitarren han spelar på i sitt band ) En gibsson explorer!
På choklad/hasselnöts cuppisarna fick han sitt gamla artist namn och sitt födelsedag "Cliff T 40år" ;)
Chokladcupcake/jordgubbs cuppisarna fick gitarrerna! Hoppas han uppskattade min tanke bakom det personliga cupcaksen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!