Ni med Barn!!

Var med ni oxå!!

 

Klicka på bilden så kommer du rätt;)


Kommentarer
chanette

jag var igår i butiken jag skicka paketet till dig.

de klant rövarna hade gjort nåt med adress lappen utan på.. så de ej kunde se den helt.. men där e ny adress lapp nu så du lär ha blommorna i början av nästa vecka.. dom fick höra sig ett sanningens ord.. stackars biträdet ha ha

2011-10-07 12:11:21
URL: http://ikoketmedchanette.blogg.se/
chanette

dom lär få en utskällning till av mig.. fick idag redan på att paket jag väntat på sen 23 sep inte kommit med sms avi till mig..så dax att ta mig upp där igen och skälla på dom.. snacka om inkompitenta



ljus tältet har jag tvingat min polare i japan att köpa till mig ha ha.. gött att ha vänner utomlands för fan så mycket billigare att tvvinga dom köpa sakerna till mig ha ha. jag paya bara 150 kr för det och då ingick frakten.. lovley

2011-10-07 15:08:59
URL: http://ikoketmedchanette.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!