Celebrations, inför julbaket!

Måste tipsa om detta, Celebrations tar in mer och mer cupcake ställningar och tillbehör som både är oootroligt söta och smidiga då du lätt plockar ihop dem till platta små paket:D Så nu skall jag visa dels lite som jag fick hem i postlådan förra veckan:D Men även lite tips och andra nyheter som kan intressera!=)
Söta formar och cupcaketoppers!
Juligt cupcake stand! ( dett alängtar jag sååå efter att få duka med på julafton och andra fikastunder i juletider )
Små serverings tallrikar att duka upp julgodiset i!
Dessa suuper söta sugrär som du kan baka dina cakepops på eller styoppa i julmusten:)
Nu lämnar vi jul temat och så passar ja på att visa lite andra nyheter ( kan ha visat lite förr )
Söta wrappers plus cupcakes toppers m söta budskap
Cupcake ställning
Cupcake ställning som har plats för 1st cupcake underbara!
Pralinställning ( dessa borde vi se mer av, mycket praktiskt och fint=)
Lite av Celebrations underbara sortiment och nyheter!

Kommentarer
Frida H

JAG ÄLSKAR DE RANDIGA SUGRÖREN!! De ska jag köpa!!

2011-11-16 20:03:02
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!