It´s BACK!

Ja nu är Ralph 5v, och jag känner att min baklust börjar komma tillbaka! Orken kanske inte finns där alla gånger då man sover som en kratta just nu, men med vilja kan man nog få orken att räcka iaf:D

Jag har bakat lite smått här hemma ( sorry bloggen att ni int efick ta del av det, men som sagt tiden o orken har inte räckt till ) Men på lördag fyller en vän till oss 35 oc vi är bjudna dit på trädgårds fest, så då tar jag tillfället i akt att ta med mig lite cupcakes, och det ska ni i bloggen få ta del av:d Har även planerat in lite dop tårtor så nu håller vi tummarna att Ralph sköter sig när det väl e baknings dax:P

Så håll ut ni få läsare som e kvar;P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!