Smartson Testpilot på Arla Köket gourmet crème fraiche‏

Är du en av de 2 000 gourmander som är sugen på att pröva den nya smaksatta crème fraichen från Arla Köket® i samarbete med Årets Kock. Tillsammans med Årets Kock® 2010, Gustav Trägårdh, har Arla Köket® tagit fram en ny crème fraiche med smaken dill, vinäger, och svartpeppar. Arla har i samarbete med Årets Kock- vinnare tagit fram nya spännande crème fraiche smaker sedan 2006 och är ett välkomnat tillskott i mejeri kylen varje år.



KLICKA HÄR OCH ANMÄL DIG DIREKT!

Kommentarer
Cecilia

hej :D skulle du vara intresserad att vara med om jag har en baktävling på min blogg? :D t.ex. att göra cupcakes där jag bedömmer utseendet på den :D och om man vinner får man en länk på min blogg :D



fin blogg :D jobbar du som konditor eller något? :D

2011-02-21 22:05:34
URL: http://blackpennan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!