Förberedelser!

Ja inför denna babyshower ( som vart lite tidigare än planerat ) jag har så mycket jag vill göra, så mycket tankar och ideer och ser ju detta som ett perfekt tillfälle att få baka i massor. Men måste vara lite realistisk oxå, vill ju inte bara massa som sedan måste kastas. Och sedan är frågan hur mycket kan jag förbereda innan? Jag föredrar ju att ha allt nybakat men det funkar inte om jag ska baka massa.
Här rä lite av det som jag ska bjuda på:

Socker kringlor
Cupcakes 2st smaker
Makarones 2st smaker
Cakeballs
Smaksatta maränger
Damsugare
Färgade chokladbollar

Sedan kan det bli ändringar och ännu fler sorter:P Man kanske borde ha en tårta oxå?

Hela festen kommer att gå i blått och vitt.
Har ni några fler ideer som jag kan använda mig av plus att jag efterlyser recept på bra och goda cakeballs/pops? Har ni någpt? Jag är som sagt öppen för alla förslag!
Just nu är det så mycket i skallen att det står still:/



Kommentarer
Anonym

När får man reda på vem som vunnit tävlingen med göteborgskex? 5 April var ju ett tag sen :)

2011-04-28 15:55:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!