VINNAREN AV PRESENTKORTET HOS KALASBOLAGET!

Jag skulle ha dragit vinnare redan i Torsdags, men då jag både var bjuden på bröllop i Stockholm men även skulle göra tårtorna fick datorn stanna hemma! Har hafts jukt mycket att göra då det även var min syster som gifte sig! Men här kommer vinnaren iaf!


DARKBARIBE

Grattis,

Jag har använt mig utan true random nuber generator så vinnaren är helt enkelt slumpen som avgör!
Grattis än en gång till ditt fina pris hos Kalaabolaget, du kommer garanterat hitta allt du behöver till barnkalaset.


 

 

Ett STORT tack till Lisen på Kalasbolaget för att du delar med dig av dina underbara produkter.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!