American Cookies!

Jag fick möjligheten att testa American cookies produkter och nu testa jag en av dem, jag fick jätte mycket mousse över sedan jag gjorde en tårta så jag testade att göra små "kakbakelser" Var super smarriga!
Kakorna vart härligta i konsistensen, lagom hårda på utsidan och sega och härliga på insidan med riktiga bitar choklad. Dock tyckte jag att det hade en viss kemisk smak! fast kankse bara var denna, min sambo tyckte dock ej detta och tröck i sig 2st:)
Dessa är perfekta att ha hema i kylen, så nör man får oväntat besök kan man servera  nybakna cookies på max 15min! Super! Det ända du gör är att skära upp, grädda och servera!







Fyllda med Hallonmousse och dekorerad med vit & mörkcholkad kristyr.


Tack så mycket till American Cookies för chansen att testa Era produkter.



Tårtbrickan är från siluett och Choklad kristyren är Dr Oetker.




Kommentarer
Karin

Vad skönt att det löste sig till slut! ler

Kram Karin

2010-09-03 06:33:49
URL: http://www.bagerskan.se
Linda - Cupcakesfluffan

Jag skulle också vilja testa just kaksmeten men har tittat i många affärer och den är alltid slut tyvärr, muffinsmeten finns däremot alltid kvar, har testat blåbärsmuffinsen, helt ok, fast jag såg inga blåbär i smeten :-)

2010-09-03 07:01:16
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Angelica

Vad kul att få testa!! Vore ju kul att få göra det, för själv skulle jag nog aldrig gå och köpa mig en tub cookies ;)

2010-09-03 19:37:54
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!