Hej då bak!

I ferdags var det min sista dag på DHL. Så jag bakade lite och bjöd på fika, vilket uppskattades av alla. Allt vart inte Som jag vela men vart jätte gott iaf:)

Cakepops



Frosting



Vit choklad från Odense







Strösslet är från DrOetker



Underbara formar från Kalasform





Strösslet från Kryddburken



Borgeby Kryddgård



Mmmm så god. Även dess små formar från Kalasform.



Vanilj Cupcake fyllda med jordgubbar toppade marshmallows frosting.

Och cakeballs- med smak av nutella & banan/hasselnöt. Super goda!

Formarna kommer från underbara Kalasform & den vita chokladen från Odense.

 




Kommentarer
Linda - Cupcakefluffan

Ser himla gott ut, får ta och testa den frostingen när jag gjort ny marshmallowsfluff

2010-10-02 21:32:07
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!