Bakformar!

Jag tänkte tispa om super snygga barkfromar som jag hittade inne hos formodesign.com Dessa går verkligen hand i hand med hösten & vintern!
Kolla och inspireras!




En krans av Julgranar




En enkel Gran




En härlig Krans!


Detta är min favorit. En höst krans

Tänk så mycket roligt man skulle kunna göra med alla dessa formar, vore man rik hade man köpt alla!

Formodesign.com har verkligen formar för ALLA tillfällen. Både aluminium och silikon. Klicka dig in och du lär inte gå ut tomhänt=)


Kommentarer
Linda - Cupcakefluffan

verkligen fina bakformar och annorlunda, de skulle jag gärna vilja ha

2010-10-22 21:50:03
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
missfranklin

åh, jag har den som är som en liten stuga. brukar baka mjuka pepparkakor i den på vintern, dekorera med allt möjligt, kristyr, nonstop, strössel och så låta florsocker snöa över alltihop!

2010-10-31 14:32:03
URL: http://missfranklincooking.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!