Utmanad av Cupcakesfluffan!

Jag har blivit utmanad av Cupcakesfluffan som innebär att jag skall svara på lite frågor:)


4 mat-tvprogram jag gärna ser:
Halv åtta hos mig
Gordon Ramseys (fast bara mat programmen då han själv lagar maten)
Per Moberg
Jamie Oliver

4 saker jag ätit idag:
Ägg
Köttbullar
Yoghurt
Potatis
(ja det är faktist nog ALLT jag har ätit idag)

4 smaker jag längtar efter:
Chokladboll
Sushi
Pizzasallad
Cheddarpopcorn

4 saker på önskelistan :
En ny matberedare, fick en förra julen som tyvärr inte håller måttet som jag önskar!
En större spis & kyl ( får dock inte plats med något av det med det står ju ÖNSKElista oxå)
Fler utstickare( göra nästan allt på frihand idag)
Få en frisk hälsa( Jag har lite problem med den idag och därför bloggen blivit lidande, men mer om det i ett annat inlägg men önskar att allt kunde sluta väl)

4 smaker som jag avskyr eller ja ogillar låter kanske bättre:
Curry
Bearneise
Torkad frukt (förutom russin)
saffran


Så skickar jag utmaningen vidare till 4 andra bloggare och då blir det:
Gränslösa Tårtor
Sockerfrun
cakeocupcakemani
bakglädje





Kommentarer
Anonym

vad skönt att höra att nån mer än jag gillar per morberg =) alla säger bara att han är en slusk - jag älskar han!

2010-11-23 21:58:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!