Shopping i Malmö!

Vart en sväng till Malmö igår, där den lilla tårtdekorerings butiken CAKEDESIGN ligger! Köpte på mig lite nya verktyg, som jag bla tänkte använda till Bröllopstårtan ( dock som vanligt nu i efterhand då jag bestämmt utseendet så inser jag at jag kommer bara anväda 2 av produkterna jag köpte) Men men de andra kommer GARANTERAT oxå komma till användning:D




Pärlbands utstickare, flowerpasta, kantutstickare, bladutstickare, blommutstickare & glitter färg!

Man kan aldrig få för mycket av dessa produkter. Så vill någon bidra så är ni mer än välkommna;P


Kommentarer
Lovisa

Alltid kul med nytt

2010-05-09 20:25:43
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Anonym

Ååå finns det en sådan affär i Malmö, var ligger den?

2010-10-12 15:36:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!