Off Topic!

Detta är inget bakinlägg!

Men det handlar om sötsaker:D Nämligen mina hundar!
Igår då jag fick hem lite saker från DanSukker så vart det en kartong full med sådan där plast med bubblor i( som ligger i för att skydda produkterna) Och gissa om min kära lilla vovve älskade dessa, mjuka och blev säkerligen mycket varma! Så Vi har fått en ny hundkorg oxå! Tack DanSukker.....:D








Så söt:D Och efter mycket skrattande och gullande, så vart ju självklar den andra 4benta herrn svartsjuk......





Mina små pluttar:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!