Stora Intressen!

Jag skulle egentligen börjat med lite sp dekorationer till en kommande tårta, men plikten kallade då jag såg att mina kära blommor behövde lite omsorg och kärlek, så jag plantera om 6st blommor och gav dem näring:D Så nu ser dom glada ut igen!

Det är något som jag brinner för lika mycket som bakning, blommor & inredning. Dessa tre områden tömmer min plånbok varje månad=) Jag kan gå och vara nere en hel dag pga att en blomma blivit vissen;) Men går jag in i på en riktigt bra loppis blir jag lika glad ( därför lite inrednings bilder rammlar in här o var i denna blogg=)




Mitt senaste fynd:)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!