Provbak!

Nu står en STOR form i ugnen med tårtbottnar i! Får se hur den blir! Ska som sagt göra bokstavs tårtor till ett 1års kalas. Så idag ska jag testa skära ut första bokstaven= A, så jag får mer propotioner på hur stor tårtorna kommer bli, men även se om min form som jag har duger (dvs att det är tillräkligt stor och djup, djuper oroar mig mest hehe) Annars får jag kankse köra amerikan style med bara ett lager! Får se vad som blir bäst helt enkelt! 

Ska även försöka göra något av stumparna som blir över=) Spännande va! Kommer så klart upp bilder här så fort det är klart! Under tiden skall jag städa nu!

Kan ju passa på att fråga, någon där ute som gjort en bokstavs tårta? Några tips?



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!