Paket!

Nu har jag precis varit ute och sprungit, shiiit så jobbigt det var är helt svettig nu! Skall hoppa in i duschen och sedan skall jag åka ut till DHL där ett paket väntar på mig. SPÄNNANDE! Vad tror ni att det är? Hoppas det är något roligt man kan baka med:D

Gräddbullarna från igår vart mycket uppskattade på sambons jobb iaf=) Åt upp alla så det är ju bra:D Nu får jag frysa in resten jag har kvar här hemma så jag inte äter upp dom själv för dom vart förbannat goda:) Testa ni med!!




Bilden ovan är lånad från CAKEDESIGN



Denna har jag gjort själv, detta var min 4e tårta jag gjorde:D


Kommentarer
Josefin

Den var verkligen jättefin!!!

2010-03-17 14:48:25
mikaela

WOW. Vad fin tårta!

2010-03-17 15:05:38
URL: http://secondchange.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!