Kalasform.se

Det var denna vackra själ som som hade skickat ett paket till mig, som innehöll massa underbara formar, i alla möjliga former och färger! Helt underbara, så ni vill man ju bara baka.




Tryffel formar så oootroligt söta!



Muffinsformar i lite olika storlekar (dom två bakre till höger vart 2 favoriter)



Kanelbulle formar Älskar alla,!


Oj nu vill jag bara åka bort och bjuda hela släkten på mummsiga cupcakes och bullar. OjOj får se om svärmor blir lidandes av detta i helgen;) Har så många mummsiga recept i skallen som bara måste ut=)


TACK åter igen KALASFORM.SE

Kommentarer
Mikaela

Hej. Kan tyvärr inte vara med och tävla. Jag äger butiken... :D

2010-03-17 17:52:30
URL: http://secondchange.blogg.se/
Eleonore

Tack så mycket, jag åller också tummarna :D

2010-03-17 19:49:01
URL: http://fikamed.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!