Fromar och tårtpapper!

Här kommer några av mina formar och tårtpapper som jag anväder mig av just nu! Några har jag hitta i butiker,nätet och vissa har jag tom hittat på loppis (o öppnade så klart)



en underbar liten hjärtform.



Dessa passar ju bra till påsken, köpa i en okänd butik, men finns även att köpas på Bolagret!



Köpta på Lagerhaus! Söta!



Underbart fina tårtpapper! Fyndat;)



även dessa fyndat, gammla men i topp skick!





Dessa två från Åhlens!



Dessa är från kalasform, och dom vann jag kommer med all säkerhet beställa därifrån.

Mer kommer att komma med all säkerhet:D


Kommentarer
Luffi

jo min dag har varit bra hittils! din då?



ja jag vet itne vad det är för fel, för det är fler som har det prob med min blogg =(

2010-03-09 16:00:24
URL: http://www.luffi.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!