En ända!

Jag skapade denna blogg för ett tag sedan då jag vela ha ett namn och blogg som riktade in sig mer mot mina intressen, BAKNING i första hand men även lite inredning! Och jag var trött på att blogga med mitt namn. Så jag tyckte att MaddesMumms samman ställde det ganska bra. Bakverk, inredning och andra vardagliga mumms i mitt liv!

Så från och med nu kommer jag enbart att blogga från denna adress! Och kommer kopiera några inlägg från den gamla bloggen hit! (så ni gammla läsare får ta att det kan komma lite inlägg som ni redan läst! Jag ska även kategorisera bättre!! Så ni som är intresserad av bak hittar det lät, ni som vill läsa om inredning hittar det! Och mina vänner som vill läsa om allmänt mumms skit kan läsa det;D

Vill ni se mer gammla inlägg så finns det kvar i den gammla bloggen:

www.madeleneklund.blogg.se

Jag hoppas att alla mina trögna läsare följer med i denna flytt! Jag skall göra allt för att få en bättre blogg!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!