Äntligen!!

Jag har stökat och bökat nu i bloggen, gjort fel, gjort om och gjort rätt. Så nu sitter det här mina SPONSORER! Denna rad kommer förhoppningsvis att bli längre:D Man är ingen data snille, men nu är jag stolt över mig själv alltså;)

Visst vart det fint?

Imorgon skall jag inköpa mig en våg (jag vet skäms på mig som bakar utan våg;) Sedan ska jag ge mig på projektet Makarones oxå, ska bli spännande. Sitter även att planerar in mina kommande tårtbak. Har 5st tårtor att fixa :D Ska bli super kul!!


Kommentarer
Jenny

Gu vad roligt att dju ska ge dig på macarons. Jag ska också göra nya till helgen. :) Funular nu bara på smak! ;)

2010-03-15 09:16:14
URL: http://remesbageri.blogspot.com
Lilla Kullan

Det ser ju väldans gott ut det där.

Det är jättefint på din blogg.:-) Kram Stina

2010-03-15 14:26:52
URL: http://www.hemmapalandet.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!