Alien!

Ja det blir lite dålig update idag. Jag har haft fullt upp att städa in våren:D
Nu dock skall jag sätta mig ner o måla lite formar som jag skall avända i helgen till en tårt beställning, själva formen i sig är inga problem, det svåra är kankse att det ska bli en formtårta, i maräng. Spännande=) Jag tycker det kan vara svårt att få till en riktigt bra maräng, nu skall jag dessutom göra den i rätt form. Och formen är som ni kankse anar just en ALIEN:D Så det ska inte vara några problem! Jag satt länge och funderade på om jag skulle göra en klassisk alien eller en lite roligare rymdvarelse,  Resultatet får ni se på lördag:) Detta blir även en "sprits" tårta. Alltså inte täckt i SP utan i grädde. Så jag hoppas dom ska bli nöjda=)

Sitter nu o väntar på min sambo sedan skall vi iväg och stor handla!!!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!