Orättvis tävling?!

Jag har fått en kommentar från en ANONYM funderare som skrev följande:

känns som att om man INTE har en stor blogg så har man nada chans i denna tävlinegn.. stor blogg många röster vare sig folket tycker kakan verkar god eller inte.. tragiskt och lite orättvisst enligt min mening


Jag förstår att det kan kännas så, men det är just därför 4 av 5 finalister röstas fram och den 5e vänljer Birgitta på Celebrations ut-och hon går efter utseende och innehåll! Så även om du har en pytte liten blogg(eller ingen alls) så har du fortfarande en chans att bli en av finalisterna om du baka en mummsig och fin Cupcake!
Detta är hur vi valt att lägga upp tävlingen denna gång, nästa tävling kankse har ett helt annat upplägg, som kanske gynnar en annan part.

Så Känn inte att du INTE har en chans för det har du!!
Plus att vinnaren utseer jag och det beror helt på smak och dels på utseende.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!