Mjukglass Dilemma!

Jag älskar glass, och även just mjukglass, dock gillar jag ej rån, utan vill ha den gammla klassiska struten! VIlket är mycket SVÅRT för folk i glassstånden att fatta! Har ALLA glömt vad struten är eller? Jag har aldrig haft detta som ett problem förens jag flyttade till skåne, så är den klassiska truten påväg bort i hela sverige, eller är det bara skåningarna som är så jävla tröga!
Jag blir arg då jag måst eförklara i 10 min för at få dem att fatta! Ibland går det så långt att jag måste peka på deras bilder för det ska fatta " STRUTEN ni har som "hatt" i barn glassarna" Ahhh den?????

Så en gång för alla, detta är en STRUT:



Och detta är en våffla:


Kommentarer
Angelica

Visste inte alla det?!? haha JAG vet iaf vad du pratar om :)

2010-06-27 21:28:54
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/
Pia

Nej då, det är bara i Skåne man inte vet vad strut är. Inte heller vet de vad karamellströssel är. "Vill du ha Tuttifrutti eller det Kulörtaströsslet. Nej, jag vill ha karamell!" Var i Dalarna i helgen fick både mjukglass i strut och karamellströssel :O) Gott!

2010-06-30 12:29:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!