Blogg krångel!

Just nu sitter jag och försöker knåpa ihop receptet till en bröllops tårta:) Så spännande och nervöst! Hoppas den blir bra! Resulatet får ni se på söndag(om jag inte e för bakis av bröllops festen:D)
Så är det någon som har ett kanon recept på tårtbotten tveka inte att höra av dig:D

Jag har sett att flera stycken har problem att kommentera min blogg=( Jag vet ej varför! Men jag ska verkligen försöka ändra min blogg. göra om den helt! Ska bara hitta en underbar själ som kan fixa det!!!Känner du dig manad?=)

Tack för alla fina komplimanger det värmer värkligen!

Kommentarer
Emmy

Idag gick det att vara först att kommentera! Jag har sett att en del har reklam på sin blogg för de som har hjälpt dem med lay outen, bla Åsa - en sida med mat och Kalasgott.

Annars finns gratis mallar här: http://btemplates.com/

Hittar inte sidan jag själv var inne på.

2010-08-10 14:31:08
URL: http://remsansbistro.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!