Liten blir Stor!

Ja snart är det dax för R´s 2 års dag, då vi firar han lite tidigare än vanligt då han fyller dagen innan midsommar iår så tänkte jag nu lägga ut liten önske lista.
 
 
 
Oki jag tycker det är skit svårt och har försökt kombinera nytta med nöja!
 
Trehjuling med pinne och/eller spring cykel i trä, 
Hel gutna badleksaker i naturgummi
Barnfotölj
dyna tripptrapp
Unisex kläder 98/104
tågbana och tillbehör
cd-spelare barn
Pippi saker ( har alla filmer utom pippi på rymmen)
 
Kan ju säga att utan att låta kräsen/bortskämmd mm, så självklart blir R glad för allt!! Jag själv föredrar dock att ni kankse har i tanken att jag är emot "kill och tjejkläder" dvs alla fula kläder med cars, spindemannen och de kläder som säger att tjejer är söta prinsessor och killar är tuffa och vilda. Tänk retro, färger mm! 
Jag uppskattar även att om man kan så tänk på naturen och barnen, välj ekologiskt, återvunnit mm och undvik bateteri drivna saker. Då vi försöker ha så lite som möjligt av detta i barn rummet! 
MEN det är ABSOLUT INGET krav och vi blir varken ledsen/sur lr upprörda om han får detta:D 
 
Av oss kommer han nog få en sandlåda och av mormor och morfar fick han en tramp traktor och lite tågbane delar :D
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!