Cupcake party!

För någon vecka sedan vart jag inbjuden av min Zumba lärare att få komma hem till henne och hennes tjej kväll och visa dem hur man bakar just cucakes.
Var jätte roligt och alla var så duktiga! Så här tänkte jag visa er lite bilder från dagen....
 
 
Visst var dem både duktiga och kreativa!
 
Ett stort tack till Style & fun stuff som hjälpte mig att under lätta detta event och allt ni ser på dessa cupcakes, finner ni alla tillbehör hos Style & fun stuff för att kuna skapa själv.

Kommentarer
Littledessert - Recept och Webbshop

Ser super mumsigt ut!

2012-10-02 10:35:54
URL: http://littledessert.se
Frida H

Jag skulle också vilja ha med dig hem och visa mig och kompisar hur man gör roliga cupcakes :D Tar du beställningar? Sedan hade jag velat prata med dig om en sak.. men det tar jag längre fram. En affärsidé.

2012-10-08 16:40:44
URL: http://livingdeluxe.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!