ChokladMousse

Jag fick panik i lördags då jag hade glömt att förbereda den vanliga maraboufluffen som jag brukar göra så fick improvisera ihop en chokladmousse och den vartsuper god och jag kommer använda den i fortsättningen! Påminner mycket om fluffen men lite syrligare!
150g choklad
100gr philadelphiaost
2dl vispad grädde
Smältchokladen över ett vatten bad, låt svalna lite och blanda sedan i Osten. Vispa grädden och blanda ner i chokladblandningen! Färdigt:D Men viktigt att chokladen blir kall, annars blir det choklad sås:D

Kommentarer
Emma

Oj så gott det lät...nu blev jag himla sugen på något söt!! :)



Ha en bra bakdag!



Kramar

2012-02-04 11:45:37
URL: http://www.emmaochwilma.blogspot.com/
Lana

Hej, jätte bra blogg har du. Älskar tårtor och bakning så tänkte ge dig lite mer ''ideer'' genom att kolla på detta( http://www.youtube.com/watch?v=UzUUCte9p6M ) och deras andra video inlägg



Lycka till!

2012-02-04 23:53:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!