Test pilot!

Jag fick äran att testa Ninasmat.se ´s delbara 2-i-1 dekorationsflaska!

"Dekorationsflaska med två sidor är det nya smarta sättet för lättare och enklare dekoration.

Nytt sätt som passar utmärkt att dekorera maträtter, bakverk och enkelt att bara ringla dressing över salladen.
Dekorera en tårta eller annan dessert, bara fantasin sätter stopp.

Du kan dekorera med två färger på samma gång eller ha olja på ena sidan och vinäger på andra till salladen.
Den gula flaskan har ett slätt och runt munstycke, den röda har ett stjärnmunstycke.
Munstyckena är i rostfritt stål och resten är av plast, flaskan är genomskinlig så du lätt ser hur mycket du har kvar i flaskan.

Färg: röd eller gul
Flaskan är ca 11 cm och rymmer 100 ml per sida
Kan diskas i diskmaskin."

Jag har testa den gula med runt munstycke och helt ärligt så missade jag att den var tvådelad men funkade bra ändå, jag dekorerade mina cookies och hade min "fill out" frosting i den, jag fyllde båda delarna med samma färg och då funkade den som en "vanlig" flaska, och jag är mycket nöjd med resultatet.  Stort plus att det är stor öppning då dem är lätta att fylla även med lite trögare "vätskor" sopm tex frosting, och lätta att diska ur! Ett plus att även många tyllar passar så att man lätt kan byta mönster på sin dekorations flaska!
I morgon skall jag testa den med stjärtyll och då använda 2 färgad frosting till ett gäng mini cupcake´s kommer uppdatering då!
Dessa är gjord med den runda tyllen!
Uppge MADDESMUMMS hos ninasmat.se och få 10% på hela ditt köp, gilltigt tom 30/4

Kommentarer
Frida H

Åh, så smarta och fina!! Ska skriva upp dem på min önskelista! ;D

2012-04-13 18:38:27
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!