Vinnare!



Vinnaren vart Emma Tornvall och hon är fram dragen genom random number generator! Så kontakta mig på [email protected]


Jag hade bakat som en tpk här till en Babyshower,....tyvär åkte vi på magsjuka så alla bakverk som låg i frysen skickade iväg till kalaset utan mig, och jag hann inte knäppa några kort:( Hade gjort massa gräddbullar, jordnötsbrownies, hallon biskvier mm FAN att jag glömde det...men detta var inte min prio då vi mådde dåligt! MEN det kommer komma recept och liiite bilder iaf!

Vi mår bättre nu men nu är släkten från norrland här, men jag ska försöka lägga upp lite inlägg ikväll då lilleman somnat!


Kram och tack för all förståelse!!

Kommentarer
Emma

Så roligt att jag vann, blev så himla glad.

2011-11-02 21:06:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!