Julgransform- Ninasmat.se

Testade baka i en silikonform från Léuké som ni hittar hos Ninasmat.se. Och jag är MYCKET nöjd, den kom ut ur formen helt perfekt och linjerna var mycket skarpa! Det ända misstaget jag gjore var att jag fyllde den med lite för mycket smet, så de tog ett tag innan den vart genom gräddad och då vart tyvärr grenarna på granen lite bränd. Så nästa gång ska jag inte fylla den lika mycket!
Glittret hittar ni hos Style&funstuff
Detta var bättre än förväntat och är alltså en morotskaka:D Och GUD sågod den vart. Här hittar du recept!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!