BabyShower!

Förra lördagen hade jag som sagt annordnat en BS till en god vän....åkte på Magsjuka så lite kastades och resten hämtade dem här, och SÅ KLART hann jag inte fota detta då jag tänkte " det gör jag i morgon då det är ljust ute för att få bättre bilder" Tjenare! Jag hann fota lite få saker och dessa skall ni få se nu! MEN så mycket vart inte fotat *gråter*
Juliga cupcakepops.....(var inte meningen att de skulle bli så juliga:D Men goda, chokladboll doppad i choklad och candymelts
Detta underbara strösslet som passar perfekt nu till jul ( och annars oxå ) Hittar du hos Style & Fun Stuff, som för övrigt även fått in massa strössel & konfetti! Detta är det strössel som är det mest silvriga jag har sett hitills, har andra varianter från USA som är mycket mera grå och mindre metallic så att säga! Gott och inte så hårt heller, rekomenderar jag verkligen!
HAHA ursäkta dessa FULA björnar, men detta är första gången jag använde mig utan candymelts och det är verkligen inte lätt, jag fick spä ut den med massa olja men ändå så var den väldigt tjock, runda saker var lättare än figur så nästa gång skall jag testa "ösa" metoden ist för att doppa och se hur de blir!
Men detta är alltså sockerkaka m lemoncurd som jag tryck ut i björnutstickare som ni hittar hos kakformar.se och sedan ställt i kylen för att stelna innan jag stoppa i pinnen och sedan doppa i Candymelts! Sedan dekorerade jag dem lite snabbt med kristyr.
Bakade även Gräddbullar m päron, lakrits & Polkasmak
Chokladbrownies m jordnötter
Champange cupcakes ( recept får ni till helgen då jag skall göra dessa till ett bröllop )
Hallonbiskvier
Chokladmuffins m vitchoklad
Vaniljemuffint!
som sagt recept kommer dock inga bilder:( då jag inte fick några pga sjukdom

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!