Smak Essencer!

Ja det är jag på jakt efter tills på söndag, så det gäller att hitta en smak som passar och som finns att köpa i en vanlig BUTIK, ska ränna på stan i morgon, men tror tyvär att det är dåligt med just detta.

Problemet är nämligen att jag skall göra chokladcuppisar med tobleronefluff fyllning, och till denna vill ja ju ha frosting som passar ( de andra cuppisarna har vaniljfrosting, så det vill jag inte ha på dessa). Hallon är ju SKIT gott till detta men då blir färgen fel ( haha petig jag vet) Så då tänkte jag om man tar hallonessence och smaksätter en vit frosting.........Ja jag vet inte, kan ju inte annat än misslyckas!
Har fortfarande inte bestämmt mig heeelt vad jag vill ha för frosting, skiiit svårt jue. Och man blir mer begränsad av smakerna då man e bunden till färgen på den:P



UPPTÄCKTE PRECIS ATT JAG BEHÖVER EN NY BAKMASKIN, MARÄNGERNA HAR STÅTT OCH VISPAS FÖR ATT BLI KALL, MEN JAG MÄRKTE NU ATT MIN JÄVLA MASKIN HAR GJORT DEN VARMARE:O......FAN. HELA MASKINEN VAR VARM OCH MARÄNGEN LIKA SÅ. STOPPADE MARÄNGEN I ETT VATTENBAD OCH CHANSADE SEDAN ATT GRÄDDA DEN, FAN VART NOG SKIT AV ALLT! FÅR SE HELT ENKLET!

Kommentarer
Erika

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-12 12:34:08
URL: http://djurförsäkring.net

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!