En liten utmaning!



Nu kommer här en liten frågeutmanning. Jag svarar på frågorna sen
ber jag 3 andra göra likadant och utmanna 3
andra att göra desamma.

Jag vart utmanad av: Frökenkök

 

1. nämn 3 saker du alltid har i kylskåpet?
(utöver mjölk, smör, ketschup)

- Broccoli

- Chili sås

- Creme Fraich

 

2. nämn 3 saker du alltid har i frysen?

- Fryst frukt & bär

- Hemma bakade frysta bullar och andra bakverk

- Fisk

 

3. nämn 3 saker du alltid har i ditt torrförråd?

- Pasta Färg

- Bakpulver

- Mjöl

 

4. nämn 3 saker du älskar men köper sällan för det

e för dyrt, tyvärr?

- Färska kräftor ( hade kunnat leva på det)

- Sushi

- Räkor

 

5. länka de 3 du utmannar.

Angelicascupcake

Cupcakefluffan

Bakglädje


Kommentarer
fröken kök

oj sån ordning vill jag oxå ha i mitt skåp.. dax för mig att städa där tror jag ha ha

2010-10-04 17:50:32
URL: http://frokenkok.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!