Klara Färdiga Gå!

När jag kom hem från jobbet i veckan hade jag en avi ang ett paket på posten, nyfiken som man är skuttate jag ner. Och till min GLADA förvåning hade jag fått ett underbart litet paket ifrån KlaraFärdiga. Fyllt med FINA Cupcake formar, som kommer användas flitigt då det hade sommriga härliga färger!




(kan ge er läsare en hint om att det kommer komma en tävling med liknande vinster längre fram;)......den som väntar på någog gott.....)

Klarafärdiga är en mysig butik som har allt från inredning, bakformar, förpackning till bad& spa. Så du hittar garanterat något du vill ha, eller varför inte ge bort i present. Sedan finns bloggen-Hemma hos klara. En mysig blogg, med tävlingar, tips & triks, bakning och smakprov på webbutikens sortiment.

 


Kommentarer
Katarina

men när jag går in där hittar jag bara parfym och makeup... inga smycken :( vad gör jag för feel? buhää! haha! :P



Haha ja så kan det va hemma också! :P

2010-05-06 13:06:55
URL: http://katarinasegen.blogg.se/
Anonym

haha nuuu gick det bättre! :D Tack! :)

2010-05-06 16:44:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!