Cupcake!

Jag skulle pröva och se om det gick enklare att spritsa denna gång, kom dock fram till att nötbitar i fluffen gjorde det svårare plus att min sprits o tyll är värdiglös! Så på lördag skall jag införskaffa en ny:D
Här kommer det iaf! Kan även påpeka att rosorna som är på är mina allra första egen gjorda rosor, helt för hand!


Ni ser den första fula i mitten som vart odekorerad!



Chokladcupcake med noguat & hasselnöts fluff. rosor av SP och hjärtan i vit choklad!








Vanilj cupcake med vaniljcreme på. Rosor i sp och hjärtan i mörk choklad! (konsistensen på creme vart ej som jag vela, men då det bara var till familjen fick det funka-och Mmmm så gott det var)



Bättre bild på rosorna! Gjorda med 2 olika tekniker, är mycket nöjd med tanke på att det var mina första!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!