Telletubbies!

Glad påsk på er alla:D
Jag har preis hjälpt min sambos bror att flytta.(5vån utan hiss ner, 3 upp:) Kan säga att jag sitter här med ögonlocken hängandes ner till knäna!!

Tänkta visa min "Caketopp"( vet ej om det heter så, men Linda vela att jag skulle göra en teletubbie som hon sedan kunde sätta på sin tårta! Ända "kravet" var att den skulle vara röd och hålle i ett ljus precis som min apa gjorde! Då lilla Alma fyller 1år. Och här är resultatet:




I denn avinkel ser det ut som den bar aär hus färgad men som ni ser på de övriga bilderna är den röd bakom:)



Jag gjorde även en "plattta" som skulle föreställa en gräsplätt med lite blommor! Jag tycker dock att bilderna inte gör den rättvis, är jätte mycket detaljer i ansiktet som tyvär försvunnit pga blixten, jag hoppas linda och Alma blir nöjda iaf! Jag tycker den vart helt oki:) Men man känner ju jämt att man kan göra bättre!!
Gjort i SP och kristyr.
Utstickarna till blommorna är ifrån kakformar( som nu har rea)

Kommentarer
lolla

hejsan

men vilken härlig tårta,den skulle jag gärna vilja ha om jag fyllde 1 år..eller jag skulle vilja ha den nu åxå fast jag fyller x- antal år...hihi...

med andra ord..du är kanonduktig..

kram och glad påsk

lolla

2010-04-02 22:58:05
URL: http://lollashus.blogg.se/
Linda

Super fin,jag är jätte nöjda. Alma kommer att bli jätte glad. Kommer och hämtar den i em. Kram

2010-04-04 13:59:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!