Strössel & Annat!

Jag hade lite svårigheter att hitta allt jag behövde till en tårtbeställning från ett och samma ställe.....Men självklart Fixade Pernilla från Strössel & Annat detta, SUPER service och snabb leverans. Man får snabb suport och svar på sina frågor! ja jag älskar denna webb butik...ett STORT plus för att de dessutom uppdaterar sitt sortimentet flera gånger i månaden ( läs veckan ) Ja denna butik är jag en trogen kund och hoppas att vi skåningar någongång i framtiden även kommer kunna besöka strössel & annat som butik i malmö innom kort!

Detta är vad jag fick hem iaf:


Utstickare


Mönster matta


Testade Wiltons SP


Flower pasta!

Tyvär vart tårtan uppskjuten till den 24e(?) så ni får vänta o se resultatet. Var med och tävla i inlägget under så länge:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!