Scraproom.se

Jag måste tipsa alla bakande läsare där ute om butiken www.scrapproom.se men även alla skåningar och främst helsingborgare om att denna butik även finns här i HBG på Garnisongatan.
Inte bara en super bra scraproom butik utan har även ett stort utbud av Wiltons produkter! Jag har flera gånger kommit på i sista minuten att jag glömt eller behövt något till en tårta men stått helt strandad! Nu behöver inte det hända längre. Nu kan jag snabbt ta mig till scraproom, farligt men underbart:D
Kom hem med en heldel saker, fondant, icing colors, klubbpinnar, candy melts, cupcakes & pops wrappers, Royal Icing mix mm. Ska testa de sistnämnda med STOR nyfikenhet.
Och nu kan man öven köpa cupcakesformar och matchande sidenband i samma butik:) Så har du inte möjlighet att kika in i denna butik så besök dem på webben på scraproom.se . Måste även påpeka att de ligger långt under i priserna jämför med andra butiker!

image description


Kommentarer
Sockerfrun

Åh! Tack för tipset! Hade ingen aning om att dom hade sånt, ska åka inom så fort jag får en chans :)

2011-10-11 20:07:13
URL: http://www.sockerfrun.blogspot.com
Milli

Har handla där flera gånger eftersom jag också scrappar men de är några år sen jag handla scrapsaker på nätet faktiskt. Visste inte alls att de hade bakgrejer nu så de var ju ett jättebra tips :) Synd man inte bor närmare..

Simone

Jag har känt till dessa ett bra tag redan.

a de är billiga,men deras sortiment är inte så stort.

ville passa på och informera dig att ja kört i gång en tävling,som du kanske vill vara med.

2011-10-12 14:05:45
URL: http://smulansbakblogg.blogspot.com
Astrid

Jag är sååå glad att jag surfade in på din blogg. Jag hade ingen aning om att den affären fanns! Har verkligen saknat en bra bakaffär i Helsingborg. Måste åka dit så fort jag bara kan!

2011-10-24 16:51:43
URL: http://[email protected]

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!