Bröllops Cupcakes!

Ja i fredags bakade jag cupcake´s till fina Tina & Fredrik som gifte sig, en stoor ära att få baka dessa, och färgerna var vitt & champange och smakerna är champange & jordgubb.

RECEPT!
Jag önskar Tina & Fredrik all lycka och välgång i deras gemensamma liv! Och tack för de fina orden jag fick av er och era gäster! 
Och ni som bor i Helsingborg.....kika in på Tinas skönhetsalong....www.tipisalongen.se
Champangecupcakes m jordgubbar, Fyllda med champangekräm och toppade med Champangesmörkräm.
Desan dekorerade jag dessa skönheter med satinband från Style & Fun Stuff och hjärtan rån panduro! Snacka om att ta formarna till en ny nivå!
Dessa formar (från strössel&annat) är dessutom behandlade så att man skall kunna ha glass och andra "blöta" bakverk i, så det är ingen risk att ev lim går igenom!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!