Till sommar fiket!

Idag kunde jag hämta 2 paket, och det ena innehöll så mycket fina saker som skall användas i sommar till fikat. Älskar verkligen detta tema.


Cupcakes wrappers & cupcakes dekorationer(seuper om man får oväntat besök men ändå vill snygga till sina cupcakes)


Cupcake ställning, kan även användas för att servera småkakor och bullar på.


Vimplar, dessa bara ÄLSKAR jag, skulle kunna ha dessa uppe jämt i min lägenhet:) Så gulliga och hänger på ett siden band! Dessa ska nog få hänga ute på min nyinreda balkong då den är klar:)


Och cupcake formar.

Visst är allt detta underbart, har tipsat er om detta temat förr, så det finns servetter, tallrikar, tårtspadar mm i samma tema och ni hittar allt hos Celebrations!
jag bara längtar efter att få servera fika med hjälp av dessa produkter. Lovely!




Kommentarer
Linda - Cupcakefluffan

Vilket härligt paket, så somriga muffinsformar

Pia

När är det fikadags?

2011-05-03 16:19:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!