Frosting tips!?

Jag är jätte kräsen på detta med frostingar på cupcakes och vänder mig nu till er mina kära läsare för tips på frostingar som ni tycker om!

Det ända "kraven" jag har är att den antingen är vit eller blå! Eller att jag kan färga den blå;) (Lila & Grönt kan oxå funka)  Då detta är temat. Kom gärna med tips även på goda cupcake resept som kan passa till just din frosting, gärna en som passar till en choklad cupcake och en fruktig/vanilj cupcake!

Jag är öppen för förslag, men är inget fan av FÖR söta frostingar och just därför jag har svårt att bestämma mig nu, har flera som har super kosistens men som jag inte alls gillar, och dem jag älskar har helt fel färger;P (Hallon/jordgubb)

Så tipas mig gärna om recept (länka till recept) så kommer jag även publicera era tips här på bloggen!


Kommentarer
chanette med söner

hej

vi vill bara tipsa om att vi har vår första tävling nu och kanske vill du delta.

http://osterlenmamman.blogg.se/2011/may/var-forsta-tavling.html

2011-05-17 11:06:58
URL: http://osterlenmamman.blogg.se/
Jenny

Hej!

Halka in på din blogg och vilka fantastiska bakverk!! :)

Bakar även själv cupcakes då och då, därför undrar jag om du har några bra tips man kan hitta bra spritsar?

Maila gärna svar.

Tack på förhand!

2011-10-26 20:16:47
Martina

Roligt att få se olika frostingar så där och vilka tyllar man använder :)

2011-12-02 10:14:41
URL: http://www.sockerflinga.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!