Dansukker



Jag fick hem ett paket förra veckan som jag inte hade en aning om vad det innehöll. Men det visade sig vara SIRAP:D Jag som precis köpt ny sirap, jag älskar att använda sirap:D Då gör jag min magiska "gegga" som jag äter till lunch ibland;)

Men jag fick paketet för att Dan Sukker håller på att driva som kampanj "Mocktails".
Mocktails är drinkar som passar alla. Det är oxå en generös gest från den som bjuder på fest. Lika självklart som att det finns rött eller vitt vin, lika roligt är det att kunna bjuda på olika festliga drinkar utan akohol- mocktails. Alla vill kunna "sippa" på sitt glas i minglet eller vid bardisken. En festig mocktail med spännande smakupplevelse är ett perfekt alternativ.

Och jag som är gravid, vad kunde passa bättre:D Jag fick även med lite mocktails recept som jag ska testa att bjuda på då jag ska ha min babyshower:D.

Du kan även vara med och tävla med just DINA mocktails recept på facebook i sammarbete med Dan sukker. Klicka här såkommer du direkt till deras sida!


I morgon kommer ett inlägg där jag berättar om vilka olika sockertyper du kan använda dig av i dina mocktails, och kommer även lägga upp några recept:)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!