Sjukhus, kaos och babyshower!

Ja det kommer komma ett inlägg om min babyshower, som inte alls vart som jag hade planerat då jag vart inlagd på förlossningen då bebeis var ivrig ut. Jag vart utskriver från sjukhuset 1,5h före babyshowern, så den svävade i det osökra länge innan det vart bestämd att den vart av, och då fick jag be om hjälp av min kära svägerska om hjälp att baka och även strunta i att baka massa:( Mycket surt men vad gör man inte för sitt barns bästa!

Jag kommer iaf göra ett litet inlägg om det som iaf vart på babyshowern och ge er lite bilder ( om även detta vart dåligt av då allt vart så sjukt stressigt)

Så tråkigt men så välbiffinandet av mig och bebis är det viktigaste fick det bli som det blev!
Bebis ligger kvar än men jag har strikta restruktioner att ta det MYCKET lugnt!

Kommentarer
Sandra

Ojoj! Ta det lugnt! Det går ju njuta av det anda bakar också! :) Hejja bebben!

2011-06-03 09:26:59
URL: http://Sandraskok.blogspot.com
Frida H

Man får nog börja ha de där babyshowerna när man är mitten av graviditeten ;) För att inte missöden ska ske. Plus man kanske inte själv gjort så många inköp dvs det blir lättare att köpa present till :D

2011-06-03 17:58:14
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Linda - Cupcakefluffan

Oj, då, du måste verkligen ta det lugnt nu, när är knodden beräknad att komma

2011-06-04 21:49:44
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!