Sneak Peak!

Nu har jag fått mitt paket från Celebrations med dekorationer till Baby Showern. Längtar så att få ställa i ordninga allt, är fortfarande en del som saknas, som jag skrev tidigare har jag jätte dåligt med kak/tårtfat och kakburkar i olika utförande, så får bli en shopping runda snart:)


Massa söta saker:D



Våra söta inbjudningskort:)

Som sagt kika in hos celebrations, där finns det mesta som du kan behöva till just din fest, nu har dem även fått in massa nyheter och aktiviterer till sommaren där du kan ha din egen karneval/festival hemma med massa lekar för stora och små!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!