WoW guld

Ett litet off topic inlägg fast ändå inte;)
En sak som ni köra läsare kankse inte vet om mig är att jag är en riktig spel nörd, både dataspel och tv spel! Även fast jag inte hinner spela så mycket så när jag väl satt mig så fastnar jag oxå. Dock har mitt tv-spel gått sönder nu=(
Jag skulle dock aldrig betala för att spel, som man tex måste göra för att kunna "njuta" 100% av ett spel som tex WOW. Jag har en syster som spenderar stora delar av sin vakna tid framför detta spel, tur att hennes man oxå är en nörd, tom ett tal på hennes bröllop bestod av ett medelande från andra WOW spelare som var ägnade till deras spel alias. A bit sick tycker jag haha:D
Men kan dock erkänna att jag oxå har spelat detta spel 1gång. Hade det varit gratis att spela online så hade jag säkert seplat det mer, för det är faktist ganska kul. Men borde räcka med att köpa själva spelet. Har även sett att det tom säljes olika karaktärer med olika skills på annons sajter! Det är ju helt sjukt, du kan alltså köpe en färdig gubbe som redan är "upp tränad". Mycket konstigt:)

 

Visar en super snygg WOW tårta!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!