Skissar & bakar!

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har sjuka hundar. sista veckan på jobbet, sundsvall besök, tårtbeställningar, iflamerade handleder osv. Ja ni hör själva och på de har hösten kommit med STORA bokstäver. Så jag har helt enkelt bara somnat då jag väl haft tiden!

Men nu sitter jag och skissar till tårtan på lördag och bakar fyllda bullar sammtidigt! Ska bli spännande och se hur jag löser detta;P



Vad tror ni kan det bli något? Har tejpat ihop 2st papper därav är de ett streck i mitten! Hoppas att min ideé funkar ni! annarst står jag i skiten;P

Kommentarer
Erika - Bakglädje

Jag tror att det kommer att bli jättebra. Ska bli spännande att se hur tårtan blir.

2010-09-29 14:01:48
URL: http://bakgladje.blogspot.com
fröken kök

den blev ju super fin... snyggt skissat

2010-09-29 14:09:13
URL: http://frokenkok.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!