Inspiration!

Ja nu sitter jag här o letar inspiration till tårtan som jag fått beställning på. Har så många bra ideer men är så svårt att bestämmasig=)

Jag ber om ursäkt än en gång för min dåliga uppdatering, Idag har jag jobbat dubbla pass plus att jag varit på arbetsintervjuv som konditor Sweet huh? Så nu håller vi tummarna. Dom verkade nöjda iaf, sa att blev det inget denna gång ville dem iaf spara mina papper. Alltid possetiv, får svar om 2 veckor iaf!

Sedan försöker jag både gå ner i vikt plus att ekonomin är inte den starkaste nu i slutet av månaden. Men till helgen ska jag göra svartvinbärsgele & i morgon kommer nästa steg för steg!

 

Vad tycker ni? Skall jag göra en Haj eller Krokodil?

 

 


Kommentarer
fri

gör en haj tycker jag! en fullfigur vore ascoolt :D

2010-09-21 23:50:25
Angelica

Jag tyckte den där krokodilen nere till vänster var hur söt som helst! :)

2010-09-22 00:34:35
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!